Objednání zboží

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Objednat lze následujícími způsoby:


nákupním košíkem přes on-line obchod

telefonicky nebo faxem na 483 330 600, GSM 724 104 120

Po odeslání objednávky z našeho on-line obchodu Vám přijde potvrzující E-mail.
Objednávky, které nebudou řádně vyplněny (bez kontaktního telefonu), nebudou přijaty.
Přijatá objednávka je závazná.
Odesláním objednávky zákazník vyjadřuje souhlas s obchodními podminkami společnosti UNCARIA ČR s.r.o.

OBJEDNÁVKY ZE ZAHRANIČÍ


Za mezinárodní zásilku na Slovensko účtujeme poštovné do zásilky ve výši 6,2 Eu. Při hodnotě objednaného zboží nad 2.000 Kč poštovné neúčtujeme. Vždy požadujeme platbu předem na náš účet v ČSOB na Slovensku.

Za mezinárodní zásilku do Polska účtujeme poštovné ve výši 32 PLN. Při hodnotě objednaného zboží nad 180 PLN je poštovné 15 PLN a nad 250 PLN poštovné neúčtujeme. Vždy požadujeme platbu předem na náš účet v ING Bank v Polsku.
Objednávky z jiných států řešíme individuálně a poštovné se vždy řídí platným ceníkem mezinárodní přepravy České pošty.

EXPEDICE ZBOŽÍ

Objednané zboží expedujeme zpravidla do 24 hodin, nejpozději do 3 dnů od přijetí objednávky. Zboží si můžete zakoupit také po předchozí dohodě přímo na naší provozovně v Jablonci nad Nisou, Smetanova 3.


PLATBA ZA ZBOŽÍ

dobírkou prostřednictvím kurýra PPL, Geis nebo České pošty

převodem na bankovní účet číslo 205 968 613/0300
(zboží bude expedováno po připsání částky na náš účet)


hotově na provozovně

Platba ze zahraničí: CZ87 0300 0000 0002 0596 8613,

BIC: CEKOCZPP
ČSOB Jablonec nad Nisou, Komenského 17


DOPRAVA A PLATBA


Způsoby platby

Způsob platby si zvolíte ve 2. KROKU objednávacího procesu. Můžete zvolit následující možnosti placení za zboží:


Hotově :
při osobním odběru v naší provozovně UNCARIA ČR, Smetanova 3, v Jablonci nad Nisou (dříve budova ČEZ) od 7,30 – 16,30 hod. Ve vyjímečných případech Vám vyjdeme vstříc a po telefonické domluvě na Vás počkáme i déle.


Dobírkou :
úhradu provedete při převzetí zboží přímo poštovnímu doručovateli, na poště, nebo kurýrovi PPL nebo GEIS.
Tradičním bankovním převodem :
jakmile odešlete objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení. Výzvu k úhradě zakázky obsahující částku, číslo účtu a variabilní symbol, pod kterým máte úhradu provést, obdržíte rovněž e-mailem. Po připsání platby na náš účet (což někdy trvá 3-5 dnů - podle Vaší banky) Vám zboží ihned odešleme.



Platba on-line - kartou

Přijímáme platební karty VISA, MasterCard
  • Velmi pohodlný způsob platby.
  • Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje.
  • Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme ihned nebo následující pracovní den.
  • údaje ze své platební karty zadáváte přímo bance nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě
  • přenos dat se uskutečňuje prostřednictvím zabezpečeného protokolu HTTPS, který tyto informace šifruje
Pokud nám banka nepotvrdí platbu Vaší kartou, může to být z následujících důvodů:
  • údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně
  • na Vašem účtu nemáte dostatek finančních prostředků nebo jste již vyčerpali limit pro internetové transakce
  • Vaše karta nemá povolené použití pro transakce na internetu, v tomto případě se obraťte na Vaši banku

Platit platební kartou se vyplatí! Vaše objednávka bude poslána ihned!


ZPŮSOBY DOPRAVY


MOŽNOST DOPRAVY ZDARMA:

Při objednávce nad 1.300 Kč máte dopravu Českou poštou, Geis nebo PPL zdarma! Neúčtujeme poštovné ani balné. Během objednávání Vás bude systém informovat, kolik Vám chybí, abyste měli na dopravu zdarma nárok.

Přepravní službou GEIS:

Objednané zboží Vám dopravce dodá na požadovanou adresu zpravidla následující pracovní den po expedici z našeho skladu, v době od 9 -17 hod.
Přesnou hodinu doručení nelze bohužel zajistit. V případě, že Vás kurýr nezastihne na dodací adrese, zavolá Vám a spolu se dohodnete na dalším postupu.
Cena přepravného: 80 Kč v případě platby předem + 15 Kč pokud zvolíte dobírku.
Možnost platby kartou.



Přepravní službou PPL:

Expresní dodání do 24 hodin. Objednané zboží Vám dopravce dodá na požadovanou adresu následující pracovní den po expedici z našeho skladu, v době od 8 -14 hod.
V den doručení Vás řidič bude telefonicky kontaktovat pro upřesnění času předání. Přesnou hodinu nelze bohužel garantovat.
V případě, kdy nedojde k zastižení na dodací adrese, je řidič povinen Vás znovu kontaktovat a dohodnout se na dalším postupu doručení expresní zásilky. Možnost platby kartou.
Cena přepravného: 90 Kč v případě platby předem + 15 Kč pokud zvolíte dobírku.
Možnost platby kartou.


Česká pošta balík do ruky:
Objednané zboží Vám bude zaslané službou Obchodní balík České pošty (pouze zásilky do 30kg).
Poštovní kurýr dodá obchodní balík zpravidla následující pracovní den po expedici z našeho skladu.
Před doručením balíku vám Česká pošta zašle SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení.
Zásilka je doručena na uvedenou adresu v doručovacích hodinách České pošty.
V případě, že Vás kurýr nezastihne na dodací adrese, nechá ve schránce oznámení o uložení zásilky.
Balíček si po té můžete vyzvednout na poště.
Úložná doba je 5 dnů.
Cena poštovného: v případě platby předem 105 Kč + 15 Kč pokud zvolíte dobírku



Česká pošta balík na poštu:

Objednané zboží Vám bude zasláno službou Obchodní balík České pošty (pouze zásilky do 30kg).
Zakazník si zvolí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
Úložná doba je 5 dnů.
Cena poštovného: v případě platby předem 105 Kč + 15 Kč pokud zvolíte dobírku



UPOZORNĚNÍ

Zásilku si vždy pozorně prohlédněte, a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, dopravce reklamaci neuzná.



Z expedičních poplatků účtujeme pouze přepravné, balné máte u nás zdarma.

Každý zákazník má právo, dle ustanovení § 53 odst. 7 občanského zákoníku, od uzavřené kupní smlouvy při použití prostředků komunikace na dálku odstoupit, bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce, do 14 dnů od převzetí plnění, které objednal.
Vrácené zboží musí být v neporušeném obalu. Lze jej vrátit doporučenou zásilkou na adresu sídla společnosti UNCARIA ČR s.r.o., společně s prodejním dokladem (fakturou) nebo osobně v sídle společnosti. Uhrazená částka bude zákazníkovi obratem poukázána poštovní složenkou na jeho adresu, ev. vyplacena na místě v hotovosti.

REKLAMAČNÍ ŘÁD


Při převzetí zásilky od České pošty věnujte, prosíme, zvýšenou pozornost neporušenosti obalu. V případě zjištěného poškození zásilky doporučujeme ihned sepsat reklamační protokol.
Reklamace úplnosti zásilky (dle dokladů dodaných společně se zbožím - faktura nebo dodací list), při neporušenosti poštovního obalu, je nutno uplatnit neodkladně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky a to telefonicky nebo e-mailem na kontakty uvedené v záhlaví prodejního dokladu.
Vyskytnou-li se po převzetí zboží kupujícím vady zboží v záruční době, kupující je oprávněn uplatnit reklamaci.
Reklamaci uplatňuje kupující u prodávajícího vždy písemně s udáním konkrétních důvodů reklamace.
Za reklamační důvod nemůže být uznána například odlišná chuť produktu oproti očekávání kupujícího.
Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními občanského zákoníku a činí 24 měsíců nebo datum expirace vyznačené na obalu.
Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.
Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
Reklamované zboží je nutné zaslat v původním, prodejním obalu. Pošta či dopravce (kurýrní služba) neručí za špatně zabalené zásilky.
Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem. Náklady na dopravu nese kupující.
Vaše případné reklamace adresujte na:

UNCARIA ČR s.r.o., Smetanova 3, 466 01 Jablonec nad Nisou
E-mail: info@uncaria.cz na tel./fax: 483 330 600


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ


VAŠE OSOBNÍ ÚDAJE JSOU U NÁS CHRÁNĚNY.

Společnost Uncaria ČR s.r.o. chrání Vaše osobní údaje a nakládá s nimi v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Jsme registrováni na Úřadě pro ochranu osobních údajů

pod číslem 00054968.

Vaše osobní data, která uvedete při objednání, jsou využita pro úkony přímo související s Vaší objednávkou. Data jsou uchovávána a zpracovávána dle platných právních předpisů a slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Osobní údaje, které nám poskytujete jsou předávány v minimálním rozsahu Vámi zvolenému přepravci k bezproblémovému doručení zboží.


V elektronickém obchodě uncaria.cz plně respektujeme Vaše soukromí. V zájmu poskytnutí plnohodnotných služeb potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Některé údaje poskytnuté při využívání služeb obchodu mají charakter osobních údajů ve smyslu zák. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Uncaria ČR s.r.o. se tímto zákonem v plné míře řídí. Vaše osobní data jsou pro nás důvěrná a nejsou poskytována žádným jiným subjektům. Vážíme si Vaší důvěry a chráníme Vaše data před zneužitím.


PŘEJEME PŘÍJEMNÉ A SPOKOJENÉ NÁKUPY V NAŠEM E-SHOPU!







Informace
Důležité informace
Nakupování u nás
Kontakt
UNCARIA ČR, s.r.o.
Smetanova 3
466 01 Jablonec nad Nisou
Tel/fax: 483 330 600
GSM: 724 104 120, 775 103 506
E-mail: info@uncaria.cz
Newsletter




Copyright ©2017 Uncaria.cz | All rights reserved | Mapa stránek
Made by: Confusers.cz